duminică, 8 ianuarie 2012

Primul meu accesoriu de pe ThBoxes

Hello ladies !!!
La multi ani !!!! Sa aveti parte de tot ce e mai bun si mai frumos in noul an.
Azi m-am gandit sa va prezint primul meu accesoriu de la ThBoxes.
Surioara mea draga, a castigat un voucher de 10$ de la ThBoxes pe blogul
Alexandrei Rotaru (http://makeupredspot.blogspot.com). Si cum se apropie zua mea de nastere, mi l-a facut cadou (happy meeeee). Deja in mintea mea era o lista intreaga de cercelusi si ineluse superbe, dar apoi am aflat ca imi pot alege decat un singur produs. Grea alegere.
Insa trebuia sa aleg, si am ales un ceas.
Coletul a ajuns destul de repede. Comanda a fost facut pe 12 decembrie si a ajuns 4 ianuarie.
Placuta mi-a fost surprinderea sa gasesc in colet si o baterie de rezerva.
Va las acum cu cateva poze.

Sper ca va placut alegerea mea. Mie imi place mult acest ceas, chiar daca mai am inca 3. Un accesoriu in plus nu strica niciodata :)
Voi a-ti opta pentru un ceas de pe ThBoxes sau de pe alt site cu accesorii si bijuterii ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu