duminică, 29 ianuarie 2012

Prima mea experienta Endea Soap

Endea Soap este o marca 100% naturala iar produsele sunt facute manual.

Eu am un sapun solid, Clayopatra, este un sapun fin si cremos cu argila. Puteti afla mai multe despre descrierea, fabricarea si ingredientele folosite in realizarea lui aici. Eu in schimb o sa va povestesc parerea mea despre acest produs.

Am inceput sa-l folosesc acum vreo trei saptamani, ca sa pot vedea efectele lui inainte de a va povesti despre el. Eu am tenul mixt, si acest sapun a fost potrivit pentru mine, si din fericire inca nu mi s-a terminat. La inceput nu m-a atras prea mult dar am zis ca daca tot il am sa ii dau o sansa si a meritat, adevarul este ca orice produs nou trebuie testat cel putin o saptamana pentru a-i vedea efectele. Ma spal cu el pe fata de doua ori pe zii, o data dimineata si o data seara, cand ajung acasa. Dupa doua saptamani am observat ca zonele mai grase ale pielli tenului meu au inceput sa fie din ce in ce mai controlate, excesul de sebum nu era chair asa de evident, iar argila pe care o contine ajuta la indepartarea celulelor moarte asa ca din punctul meu de vedere este un produs 2 in 1, pentru ca te ajuta sa iti cureti pielea si sa o exfoliezi in acelasi timp.

Alt punct in favoare lui este ca, fiind fabricat cu ingrediente naturale nu exista acel efect nociv a chimicalelor pe pielea noastra.

Singurul lucru care nu imi place la nebunie este mirosul, asta nu inseamna ca miroase urat, nici pe departe, este doar ca nu este pe placul meu, dar facand o comparatie intre pro si contra, rezultatul lucrurilor bune pe care eu le-am observat este superior.

Un alt produs pe care il am este o bomba efervescenta de baie. A mea este la Citrusfresh, miroase foarte bine, din pacate inca nu am folosit-o. O pastrez pentru o ocazie speciala :)

Alt produs care aproape ca l-am avut este balsamul de buze Choco Balm pe care il puteti vedea aici. Zic ca aproape l-am avut, pentru ca i l-am facut cadou mamei mele, iar aceasta mi-a zis ca este foarte bun, miroase foarte frumos, a ciocolata si este foarte hidratant, tot timpul il poarta in poseta, iar asta denota ca il vrea mereu aproape, jejejejejeje.

Cam asta este tot. Voi ati folosit vreun produs EndeaSoap? Care este parerea voastra despre aceste produse. Pupici si intrare in forta in noua saptamana, eu chair am nevoie de forte pentru ca maine incep iar cursurile.

Cristina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu