joi, 22 decembrie 2011

Unghiute cuminti pentru Craciun

Hello ladies !!!

Azi mi-am facut unghiutele !!! Sunt foarte incantata pentru ca au iesit exact cum mi le-am imaginat, cu toate ca eu nu am indemanare multa.
Ce-i drept am incercat o tehnica foarte simpla, si anume cea a french-ului cu buretelul, pe care majoritatea o cunoasteti.
Am vrut sa fie o versiune cuminte de Craciun :) Vreau sa incerc si versiunea "naughty" cea cu rosu in loc de nude.

Produsele folosite sunt prezentate intr-o poza, mai josAm folosit aici ca baza si ca oja nude Calcium Gel de la Orkide, intr-un singur strat. Eu folosesc acest produs la toate manichiurile ca baza, dar il port si ca oja nude, pentru ca imi place mult culoarea, mai ales dupa 2 aplicari. Cu buretelul am facut french-ul cu oja de la Seventeen numarul 439. Apoi am aplicat stelutele, iar peste, un strat de lac incolor.
Imi pare rau ca nu am reusit sa surprind culoarea reala a ojei de la Seventeen, care este un auriu foarte fin si dragut.
Acum va las acum cu pozele facute.


Sper ca v-a placut :)
O seara frumoasa !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu