marți, 20 decembrie 2011

Buna, sunt Cristina !!!

Buna tuturor !!!

Numele meu este Cristina. Am 26 de ani, stiu ca varsta niciodada un se dezvaluie, dar cum sunt mandra de mine, atunci eu v-o zic. Sunt studenta, desi la varsta mea trebuia sa fii terminat de mult, dar in anii adolescentei am apucat-o pe cai gresite si mi-am luat liber cativa ani, dar cu timpul mi-am dat seama ca fara o pregatire nu ajungi prea departe. Cel putin asta e parerea mea. Voi ce credeti ?

Mda, sa continuam, studiez acelasi lucru care ar fii la noi in Romania Pedagogicul. Sstudiile mele aici se numesc Grad in Educatie Primara, echivalentul la invatatoare . Adevarul este ca, este o diferente enorma intre sistemul educativ de aici si cel din Romania. Apropo eu studiez in Spania.

De o vreme, sora-mea m-a corupt si m-a introdus in lumea bloggurilor. Adevarul este ca imi place si drept urmare, impreuna am decis sa deschidem un blog al nostru, pentru ca am simtit nevoia sa impartasim gusturile noastre, si cateva secrete, ce am mai facut si ce avem de gand sa mai facem, incetul cu incetul o sa ne cunoasteti mai bine si chiar daca noi vom incerca sa va povestim voua cate ceva, intotdeauna vom fii bucuroase sa invatam cateva si de la voi.

Ca sa un fiu asa de plictisitoare inchei aici si va promit ca in scurt timp o sa mai auziti de mine.

Pupici. Cristina

2 comentarii:

  1. Bun venit in blogosfera:)
    Te astept si pe blogul meu
    http://brilliant-beauty4u.blogspot.com/

    Te pup si bafta:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Dya, in curand o sa'ti fac o vizita. Pupici si sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere