marți, 20 decembrie 2011

Bine ati venit in oaza mea !!!

Cam de un an m-a cuprins „febra” si citesc bloguri de beauty & style si urmaresc pe youtube video-uri despre make-up si hair style, review-uri pentru diverse produse cosmetice si numai.

Eu sunt Iuliana Gondos, iar prietenii imi spun Iulika si am 30 ani. Stiu, pare ca am inceput cam tarziu sa ma preocup de make-up, dar eu consider ca niciodata nu este prea tarziu. Nu sunt experta, din contra, consider ca mai am foarte multe de invatat si vreau sa impart cu voi ceea ce am „descoperit” pana acum si sa invatam pe parcurs impreuna.

Acesta vreau sa fie blog-ul meu pe care il impart cu sora mea. Acesta va fi despre noi, despre viata noastra de zi cu zi, despre ceea ce ne place si ce nu, despre ceea ce ne dorim, la ce visam, despre ceea ce am invatat pana in prezent si invatam in continuare despre style & make-up, si despre multe multe altele.

Sper sa va placa ceea ce veti citi. Pentru intrebari, comentarii si critici constructive va rog sa ne lasati comentarii pe blog sau sa imi trimiteti mailuri la adresa: iulika.ct@gmail.com

Multumesc foarte mult, Iulika.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu