duminică, 10 februarie 2013

Cumparaturi de la reduceri

Buna fetelor, cum v-am promis saptamana trecuta astazi o sa va arat ce mi-am cuparat anul acesta de la reduceri. Adevarul este ca am multe, multe haine si nu prea am vrut sa imi cumpar mai multe, dar intr-o zii, cand am mers cu o prietena de-a mea prin centru am zis ca mergem macar sa ne uitam. Dar pana la urma amandoua am picat tentatiilor si am cumparat. Adevarul este ca atunci cand vezi cate ceva la reducere chiar nu poti sa le lasi, pentru ca sunt lucruri care iti plac si sunt asa de ieftine incat nu poti sa pleci fara ele, jejejejeje. Asta imi suna putin a shopaholic. Eu chiar nu vreau sa cred ca sunt o cumparatoare compulsiva dar multa lume o pune la indoiala.
O sa las palavrageala si o sa va arat ce mi-am cumparat. 



Pulovar Berska: imi place mult culoarea. Nu stiu de ce dar in ultima perioada a cam inceput sa imi placa griul. Imi place mult pentru ca este putin mai lung in partea din spate. Pret? Doar 9,99 €. Si era ultimul care era marimea mea, asa ca nu puteam sa risc sa nu il cumpar, ca sigur daca ma razgandeam nu mai avea cand ma intorceam. 



Rochie Berska: adevarul este ca aceasta rochie este pentru mine o provocare. Nu am chiar nici o rochie asa dreapta. Toate rochiile mele sunt mai largi de la mijloc in jos, dar am zis sa incerc, ca nu aveam nimic de pierdut. In plus prietena mea m-a incurajat spunandu-mi ca imi statea bine. Acum nu stiu daca mi-a spus asta doar sa nu ma supar sau a fost sincera, jeje. Pret: 5,99 €. 



Bluza Shana: De mult imi doream o bluza cu modelul asta. Culoarea imi placea si cu pretul asta... nu puteam sa o las, jejeje. Pret: 2,99 €. 





Pantofi Mari Paz: imi plac la nebunie, pot sa spun ca ii ador. Si in plus inainte imi cumparasem o rochie verzuie, si cum pantofii erau verde cu maro, se potriveau, si am zis ca asa nu mai trebuie sa ma gandesc cu ce sa ii asortez. Pret: 7,00 €.



Cizme Cyclone: nu auzisem de marca asta pana acum. De cizme joase chiar aveam nevoie, pentru ca am doua perechi care au cam inceput sa se deterioreze, si in general cand merg la facultate ma incalt cu incaltari joase, si pana se termina iarna mai este. Asa ca am zis sa profit ocazia si sa le cumpar, pentru ca imi plac. Pret 9,99 €



   

Ghete Cyclone: imi placeau mult si cum cizmele erau lungi pana sub genunchi si ghetele nu imi veneau deloc rau asa ca am trecut pe la casa, jejeje. Pret 9,99

Acum ca v-am facut prezentarea le-am si probat si o sa va arat cateva poze. Vizionare placuta.



  






  


 V-au placut cumparaturile mele? Eu cred ca am facut cumparaturi inteligente. Va pup si sper sa aveti o saptamana usoara. 


Cristina

Un comentariu: