joi, 26 iulie 2012

Lagunele Riviera

 
Buna fetelor, cum va petreceti vara?
Eu in acest weekend am avut placerea de a ma bronza si de a face o baie in Launele Riviera. Cum vara a venit, si plaja din pacate este departe am decis impregna cu gasca mea de prieteni sa dam o fuga pana la lagune si sa petrecem acolo ziua. Zis si facut. Cand am ajuns, am fost uimiti de a vedea ca plaja era plina. Din fericire am avut o zii placuta pentru ca timpul a tinut cu noi. Pe malul lagunei erau vreo 36-37 de grade, asa ca vrei un vrei trebuie sa te bagi in apa sa te racoresti putin.
Eu nu merg la lagune pentru prima data. Am mai fost dar tot timpul a fost primavera. Dar de data asta am avut ocazia de a ma bronza un pic si de a face o baie, ca chiar aveam nevoie, chiar daca din cand in cand merg la piscina. Va asigur ca o baie in natura niciodata un strica.
Acum va las in compania unor poze ca sa puteti cunoaste si voi aceste locuri minunate.



 



Aceasta este o piscina cu apa naturala, iar cei mai indrazneti au avut ocazia de a se bucura de acest topogan natural.

 
Dupa o intreaga zii de plaja, un am putut rata ocazia de a face si un tour, pentru a ne incanta privirea cu privelistile acestei minunatii ale naturii.







Sper ca v-a placut. Pupici. 
Cristina

2 comentarii:

  1. Foarte frumoase locuri !!!
    Mi le amintesc foarte bine. Ce frumos ar fi sa le pot vizita si eu inca odata, dar sunt atat de departe ....
    Ma bucur ca te-ai plimbat si te-ai relaxat putin.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere