vineri, 15 iunie 2012

Operatiunea bikini


Buna fetelor, a venit vara asa ca trebuie sa ne ingrijim corpul mai mult ca niciodata, pentru ca plaja ne asteapta si nu vrem ca in loc de a ne distra pe plaja sa avem grija ca nu cumva sa ni se vada unele lucruri de care nici macar nu vrem sa auzim: celulita uuuuhhh.
Asa ca azi o sa va prezint aliatul meu pentru a o combate. Eu am ales anul acesta crema Solutions Cellu-Sclupt 3X de la Avon.
Crema este foarte buna, mirosul este placut si este eficienta. Cel mai mult mi-a placut sistemul de aplicare. Este foarte ingenios, si a dat roade.  Asadar, acest tratament Anti Celulitic cu roll-on Tripla actiune,  trebuie aplicat direct pe zona cu probleme si eu am putut observa efectele lui, si sunt multumita.
O sa va arat cate ceva si prin imagini.



Cum puteti observa, produsul iesea prin acel orificiu, si posterior se distribuia pe acele bilute care iti ofera un masaj chiar as putea spune profesional la tine acasa. 


Are si un sistem de inchidere, pentru ca atunci cand ai suficient produs pe piele sa nu iti mai iasa, si asa folosesti doar cat ai nevoie. 







Asadar fara nici un fel de probleme putem zburda pe plaja pentru a ne mandri de noi. :)
Sper ca v-a placut presentarea mea. Voi ce produse folositi pentru a scapa de nefasta celulita?
Pupici Cristina 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu