sâmbătă, 24 martie 2012

Gold Supershine


Buna fetelor, astazi o sa va arat noua mea achizitie in oje, si voiam sa impartasesc cu voi bucuria mea, pentru ca pot sa marturisesc ca am gasit oja mea preferata, nu ca marca ci ca culoare. Inainte de a pune pozele o sa va vorbesc putin despre ea. Este o culoare deschisa cu foarte mult sclipici. Cand am vazut-o in sticluta nu eram chiar asa de entuziasmata, dar cand m-am dat cu ea pe unghii m-a cucerit. Sper sa va placa si voua, si chiar daca culoarea si efectele nici pe departe nu se pot trasmite prin poze sper sa va uimeasca cum a facut cu mine.
Marca ojei este una din cele care obisnuiesc sa cumpar. Este marca Justy Cosmetics, din pacate nu are nume, ci doar un numar 458, insa eu, dupa cum ati putut observa am indraznit sa-i pun un nume: GOLD SUPERSHINE.
Acum o sa va las cu cateva poze.

Aceasta este facuta la lumina naturala, fara blitz.

Lumina naturala

lumina naturala

lumina naturala dar intr-o pozitie unde batea soarele, nu-i asa ca este superba?
Asta este facuta cu blitz

la fel ca asta, in pozele cu blitz se vede destul de bine tot sclipiciul pe care il contine

Cam atat pe saptamana asta. Va pupacesc si sper sa aveti parte de un weekend placut in continuare si o saptamana cat mai usoara. Pupici

Un comentariu:

  1. bine te-am regasit :) , foarte dragut !
    astept un mail : carmen_g39@yahoo.com :)

    RăspundețiȘtergere