sâmbătă, 25 februarie 2012

Cercelusi de la Verdeagua Alhajas


Buna fetelor, asa cum v-am promis astazi o sa va arat cerceii mei. Si acestia sunt artezanali. Sunt creati de Virginia, cu scopul de a-si exprima creativitatea care apare in calatoriile ei intre Spania si Anglia. Deasemenea a calatorit prin India, Venetia, Peru, Senegal si Bali, si a incercat sa transmita prin realizarea acestor bijuterii culorile, aromele si ornaméntele care le-a zazut in calatoriile ei.

Pe siteul ei http://www.verdeagua-alhajas.com puteti vedea cercei, coliere, inele si alte ornamente. Mie imi plac enorm de mult, sunt superbe, originale si sunt sigura ca facute cu mult drag. De fiecare data cand vad bijuterii ma indragostec de ele.

Cand l-am primit, venea impreuna cu o carte de visita, si impreuna cu ea alta fotografie. Pe verso descria ce doreste sa transmita prin realizearea bijuteriilor ei. O sa incerc sa traduc.




Piese unice realizate 100% artesanal. Pentru a realiza píesele noastre am folosit cele mai bune materiale pe care le-am cautat in locurile cele mai frumoase ale lumii, cum ar fii matasea, pietre semipretioase, perle, medalioane, cristale, cerámica, margele etnice, argint vechi, lanturi de cea mai buna calitate, si alte nenumarate detalii frumoase pe care le adaugam pieselor noastre. Fiecare piesa aduce un omenagiu difeitelor culturi ale lumii. Verdeagua este iluzie, culoare, libelule, detalii, zambete, simplete, forta, pasiune si magie.


Dupa aceasta prezentare o sa va arat bijuteria pe care eu o am. Mie imi place foarte mult, si voiam sa o impartasesc cu voi.




Cam atat, sper ca -a placut si va indemn sa intrati pe siteul ei, si sa vedeti minunatiile pe care le face, poate gasiti ceva special pentru voi, sau poate pentru ziua mamei, care se apropie. Pupici, si sa aveti un sfarsit de saptamana placut.
Cristina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu